Hi! I'm Jeevani!

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Jeevani on Fri Apr 09, 2010 6:32 pm

hahaha, She's never struck me as "tough" before, but maybe that's just because I know her in real life and I'm a bit of a threatening person to be around? XD I dunno.
avatar
Jeevani


Gender : Female
Posts : 7
Age : 23

View user profile http://jeevani.deviantart.com/gallery/

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Joyfulldreams on Fri Apr 09, 2010 8:06 pm

XDDD OMG I'm tough on teh interwebz! I am in no way tough in real life. Jeevani will testify, I can't do a single push-up. I struggle and flop. XDD

I think he means 'tough' as in 'dedicated' or something. =P

And yes. you are very intimidating to be around. ¬_¬ BUT I LUFFS YOU ALL THE SAME. <3 <3 <3
avatar
Joyfulldreams
Illustration Team
Illustration Team

Illustration Team Leader Administrator
Gender : Female
Posts : 1121
Age : 22

View user profile http://joyfulldreams.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by littlmiget123 on Fri Apr 09, 2010 8:14 pm

I mean tough as in.. critical (in the best way possible, lol).
avatar
littlmiget123


Gender : Male
Posts : 42
Age : 24

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Jeevani on Fri Apr 09, 2010 8:27 pm

Hahahaha, yeah, Joy is a weakling but I love her~ <3 XD I can be one hell of a scary person if I want. I am UNPREDICTABLE. But what you really have to be careful of is when I'm hyper and really happy... Like I've been lately, kahahahah! XD
avatar
Jeevani


Gender : Female
Posts : 7
Age : 23

View user profile http://jeevani.deviantart.com/gallery/

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Joyfulldreams on Fri Apr 09, 2010 8:57 pm

She is a very violent hugger...why do you HAVE to do the thing where you grab me by the sides and trap me and then like reel me in all fast like and make me go OOOMF OW WTF AGH. What ever happened to the old-fashioned 'encircle with arms gently'? XD
avatar
Joyfulldreams
Illustration Team
Illustration Team

Illustration Team Leader Administrator
Gender : Female
Posts : 1121
Age : 22

View user profile http://joyfulldreams.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Jeevani on Fri Apr 09, 2010 9:06 pm

Because it's FUN and it's like EPIC STRONG HUGGLES <3
avatar
Jeevani


Gender : Female
Posts : 7
Age : 23

View user profile http://jeevani.deviantart.com/gallery/

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Guest on Fri Apr 09, 2010 10:48 pm

xDD haha i always push and pull my best friend around. i guess the more we love the person, the more threatening we get, huh? xD

aww i wish i can get my best friend to join here~ ;w;

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Supernova on Sat Apr 10, 2010 1:48 am

Hmmm ... This ibntro thread i wayyy too popular. I died for a few days and I missed a lot but nothing at the same time :O

Late, but hi, welcome to the forums Jeevani! I'm supernova (who presently does nothing). Your artwork looks very nice and it's awesome to have you here because (don't take this wrong but) you're a kinda hyper personality :p

Supernova
Staff

Script Team
Gender : Male
Posts : 828
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Jeevani on Sat Apr 10, 2010 11:23 am

Hahaha, Hi Supernova. Thanks! And don't worry, I take that as a compliment ;3 I'm the kind of person who when someone says "You're a freak", I say "Thank you!", so it's pretty hard to insult me by accident! XD
avatar
Jeevani


Gender : Female
Posts : 7
Age : 23

View user profile http://jeevani.deviantart.com/gallery/

Back to top Go down

Re: Hi! I'm Jeevani!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum